Laddar Evenemang

Instruktörsförberedande kurs, inomhusklätterinstruktör

23 november - 24 november

4000SEK

Förberedande kurs för dej som vill bli inomhusklätterinstruktör

Har du funderat på att utbilda dej till instruktör är detta kursen för dej.
Kursen ger dej som deltagare insikt i vad det innebär att vara instruktör. Vad just du behöver träna vidare på under din fortsatta utbildning till instruktör. Ni kommer oxå, gå igenom massor av ”moment” som du som instruktör behöver kunna.
Norm för inomhusklätterinstruktör och aspiranthandledning, finns publicerad på klätterförbundets hemsida under utbildning/normer.

Där kan du själv stämma av dina egna kunskaper och färdigheter för att se om du skulle kunna ha nytta av en kurs.

Förkrav: Klättrat inomhus aktivt minst 1 år och känna till våra kursnormer.

Anmäl dig här.

Ansvarig utbildare: Nikki Hammarström

Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Sista anmälan: 23 oktober 2024

Om du har frågor, kontakta eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Start:
23 november